we do the best

Wednesday, January 25, 2012

Why MAA Takaful ?

Kenapa MAA Takaful menjadi pilihan?
MAA Takaful telah berkembang daripada perolehan yang yang agak rendah iaitu hanya RM27 juta pada 2008 kepada pertumbuhan rekod baru iaitu melebihi RM250 juta perolehan pada tahun 2010. Pertumbuhan sebanyak1,000% dalam 3 tahun.

Seperti yang dilaporkan oleh ISM (Insurance Services Malaysia Berhad). Kami adalah tempat Pertama dari segi perniagaan baru bagi Asas Premium Biasa (Basic Regular Premium) produk Berkaitan Pelaburan pada tahun 2010.

Juga seperti yang telah dilaporkan oleh ISM. Kami adalah tempat Pertamadari segi perniagaan baru bagi produk Perubatan (Medical) pada tahun 2010.

Produk kami, MAA Takafulink, telah memenangi anugerah KLIFF untuk "Most Outstanding Takaful Product" pada tahun 2009, 2010 & 2011 - Only The Best Wins HATRICK!!

MAA Takafulink adalah produk Premium Berkaitan Pelaburan Biasa yangPERTAMA mengisytiharkan perkongsian lebihan pada tahun 2009. Dan, juga telah mengisytiharkan perkongsian lebihan pada tahun 2010.

Berdasarkan kepada laporan Lipper & CIMB Principal, semua dana Takafulink Berkaitan Pelaburan kami iaitu (Dana Pertumbuhan, Baki & Pendapatan) menduduki tempat Pertama pada tahun 2010.

Kami adalah Syarikat Takaful PERTAMA yang mempunyai Pelaburan Berkaitan "Flexi Fund".

Kami adalah Syarikat Takaful PERTAMA yang menawarkan perlindungan untuk 46 Penyakit Kritikal.

Sementara pengendali takaful yang lain menghasilkan kerugian dalam 5-8 tahun pertama operasi mereka, MAA Takaful adalah syarikat yang PERTAMA dan satu-satunya, yang telah menjana keuntungan, dari tahun KEDUA operasi iaitu pada tahun 2009.

MAA Takaful adalah syarikat yang PERTAMA, bukan sahaja untuk membuat keuntungan dalam tahun ketiga operasi pada tahun 2010. Tetapi, ia adalahsyarikat yang PERTAMA dan satu-satunya yang membuat keuntungan dengan tiada kerugian dibawa ke hadapan.

MAA Takaful adalah syarikat Takaful PERTAMA di Dunia yang mempunyai program latihan agensi komprehensif yang Bertaraf Dunia - dibangunkan bersama-sama dengan LIMRA USA dan CERT.

Portal agensi kami, iaitu MAA Innovative Consultant Management System (ICMS) adalah yang PERTAMA dan satu-satunya di Malaysia yang dianugerahkan sebagai sistem terbaik oleh FIAA, dan sudah pastinya sangat membantu agen-agen MAA Takaful

MAA Takaful telah memperkenalkan ruangan layan diri kepada para pemegang polisinya untuk memudahkan pelanggan menyemak hal-hal berkenaan pembayaran premium, nilaian tunai (cash value), status polisi dan sebagainya. Ini adalah satu inisiatif yang baik dari MAA Takaful untuk lebih telus kepada para pelanggannya.

PRODUK TAKAFUL TERBAIK 2009, 2010 & 2011
 Hanya yang terbaik menang TIGA kali berturut-turut!!!

No comments:

Post a Comment